آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آرشیدا بهترین هدیه خدا

عزیزترینم 14 ماهه شد

1395/9/25 18:34
نویسنده : مامان آرشیدا
203 بازدید
اشتراک گذاری

لبخند زدی و آسمان آبی شد

شبهای قشنگ مهر ،مهتابی شد

پروانه پس از تولدت زیبا شد

تا آخر عمر غرق بی تابی شد.

دخترم،تاج سرم ١٤ ماهگیت مبارک.....

آرشیدا

این دامن توتو و هد و هندونه های روی لباست رو خودم درست کردم چون که شب یلدا نزدیکه....فقط میخواستم با این لباسا ازت عکس بگیرمنیشخند

 

آرشیدا

 

آرشیدا

 

5 دی 95 هشتمین مرواریدت دراومدلبخند از پایین دندان کناری سمت راست

مبارکت باشه نفسم...انشاالله دنیا همیشه به کامت باشه نازگلمقلب

 

آرشیدا

این دامن رو خودم برات دوختم، راستش میدونم قشنگ نشدهخجالت اما خونه مامان جون این پارچه رو دیدم خیلی ذوق کردم که باهاش برات دامن بدوزم با این که اصلا خیاطی بلد نیستم اینو همیطوری دوختم، انشاالله پارچه میخرم و برات دامن خوشگلتری میدوزمچشمک

خیلی دوست داشتم که خیاطی بلد بودم و برات کلی لباسای خوشگل میدوختم اما بلد نیستمنگران

پسندها (1)

نظرات (0)