آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آرشیدا بهترین هدیه خدا

دختر نوپای من...

1395/9/21 16:05
نویسنده : مامان آرشیدا
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس من

دخترکم

آرشیدای عزیزم

از زمین خوردن نترس...

قدم پشت قدم بردار و به طرفم بیا، که دست هایی باز، کمی آن طرف تر، فقط چند قدم جلوتر، منتظر به آغوش کشیدنت ایستاده اند.

 پس از زمین خوردن نترس و قدم بردار.

این گام های طلایی اولین درس های زندگی را به تو میدند

پس

از زمین خوردن نترس و قدم بردار.

قدم بردار و جلو بیا، اگر زمین خوردی دوباره بلند شو.

نترس که بعد از هربار زمین خوردن، دوباره محکم تر و قوی تر و مطمئن تر بلند میشوی و می ایستی، شک نکن.

بخند دردانه ام

بخند...

شاد باش

هرلحظه بودنت زیباست مادر

هربار که از خواب بیدار میشوی وجودت گرمای زندگیست

و با هر نگاهت گرمی وجودت را به من و بابا هدیه میکنی.

دخترکم خداوند را شاکرم که اجازه داد امروز را به چشم ببینم

و شاهد بزرگ شدنت باشم

من، هربار که نگاهت میکنم از داشتنت به خود میبالم

سپاس خداوند بزرگی که تو را،بهترین هدیه دنیا را،

به ما داد.

 

دخترم از تاریخ 4 آذر 95 بدون اینکه زمین بخوری راه رفتی و رسما چهاردست و پا رفتن رو کنار گذاشتی...

پرنسس رویاهای من... دوستت دارم...

 آرشیدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فروش اپل آیدی
3 دی 95 17:34
وبلاگ بيار جالبي داريد و مورد پسند اينجانب قرار گرفت موفق و پيروز باشيد