آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آرشیدا بهترین هدیه خدا

پرنسسم ده ماهه شدنت مبااااارک💖

1395/5/20 0:24
نویسنده : مامان آرشیدا
207 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

                    عسلکم

                               نازگلکم

                                           عروسکم

بالاخره ماه شمار تولدت دو رقمی شدماچ

خدا رو شکر میکنم بابت داشتن تو.........ماچ

دو رقمی شدنت ماه تولدت مبارککککماچ

ده ماهه شدنت مبارک عشقمماچ            

 

 

 بی انتها عاشقتم عروسکمقلب                                                           شرح حال این روزها در ادامه مطلب..........

 

 

 

17 مرداد رفتیم آتلیه و از آرشیدا گلی عکس انداختیمعینکعینک

21 مرداد سومین مروارید آرشیدا گلی هم در اومد.(دندون پایین سمت چپ) مباااااارکت باشه نفسم، از سه روز قبلش طفلک دخترم همش بی تابی میکرد😢 اما عوضش دندون دراورد و بازم دل مارو شاد کردقلب

 26 مرداد چهارمین مروارید دختر نازم دراومد(دندون بالا سمت چپ)فرشته

مبااااارکت باشه ناز نینمفرشته

2 شهریور خودم برای اولین بار دخترنازمو بردم حمام، قبلش یا با کمک بابا میبردمش حمام و وقتی که کوچکتر بود با کمک مامانم حمام میبردمشفرشته

 

4 شهریور آرشیدا گلی برای اولین بار با انجام حرکت عجیبی قهر کرد و مارو به تعجب برانگیختهیپنوتیزمداشتیم نهار میخوردیم که آرشیدا گلی نمیذاشت و طبق معمول همش میومد وسط سفره که منم گذاشتمش تو روروئک و آرشیدا جیغ بنفشی سرداد و من که حرف میزدم صدای جیغش بلند تر میشدتعجب مجبور شدیم بذاریمش زمین و بعد مجبور شدیم یه بشقاب برنج بذاریم پیشش که به هم بریزه😐 آخه چاره دیگه نداشتیم😨 منم دیدم دخترم داره سعی میکنه برنجو با دستش بذاره دهنش و دستشو پرمیکرد تا وقتی که به دهنش برسه همش میریخت زمین، منم یه قاشق برنج بردم جلو دهنش که بخوره و آرشیدا هم جیغ زد و با گریه چهاردست وپا تندتند داشت میرفت مثلا قهر کرده بود که خودم میخوام غذا بخورمتعجب

پسندها (6)

نظرات (6)

محجوب بانو
21 مرداد 95 16:39
انشالله همیشه سلامت باشید خواهر جووونم به سلامتی عزیزم ماشالله خیلی ناز تر شده
مامان آرشیدا
پاسخ
ممنونم
معصومه باروئی
31 مرداد 95 13:33
سلام. به به چه دختر ناز و قشنگی دارید. انشاالله همیشه سالم و سلامت باشه و همیشه خنده وری لب هاش باشه. اگه وقت کردید به وبلاگ من هم سر بزنید. درضمن ممنون از اینکه پست هایم رو لایک می کنید
مامان آرشیدا
پاسخ
ممنونم عزیزم
نسیم خانومـــ♡
4 شهریور 95 12:32
وای دو ماه دیگه میشی 1 ساله...قربونت بشم خاله جون
مامان آرشیدا
پاسخ
مرسی نسیم جون فداااات
محجوب بانو
19 شهریور 95 16:28
کم کم تولد 1سالگیش نزدیکه هااااا پیشاپیش تبریککککککککککککککککککک کی بشه فاطمه زهرای منم 1ساله بشه انشالله هر دوشون 120ساله بشن
مامان آرشیدا
پاسخ
بله عزیزم یک سالگی دخملم نزدیکه آره والا انشالله تولد 120 سالگی هردوشون
محجوب بانو
19 شهریور 95 16:34
فدای قهر کردنش خواهر جونی بچه ها خیلی دلشون میخواد خودشون غذا بخورن مخصوصا توی این سنین تو هم مثل من واسه دخملت یه سفره جدا بخر و براش پهن کن کنار سفره خودتون و توی ظرفش غدا بریز و بذار خودش مثلا بخوره ولی توی همین وسطا خودت غذا رو بزار دهنش بچه ها سیب زمینی خلالی آبگوشت رو خیلی خوب میتونن بخورن براش همون جور خلال که هست بذار خنک بشه و توی ظرفش بزار جلوش انقدر دوس دارن که نگو من خیلی وقته واسه فاطمه زهرا اینکارو میکنم
مامان آرشیدا
پاسخ
آهان فکر خوبیه ممنونم از راهنماییت
محجوب بانو
19 شهریور 95 16:35
من خیلی وقته تنهایی میبرمش حمام
مامان آرشیدا
پاسخ
ولی من تازه جراتشو پیدا کردم