آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آرشیدا بهترین هدیه خدا

👸روز دختر مبارررررک👸

1395/5/13 17:28
نویسنده : مامان آرشیدا
300 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عروسک قشنگم😚

اولین روز دختر بر تو مبارکککک👯

فرشته کوچک من روز دختر و بهت تبریک میگم👼

خیلی خوشحالم که امسال تو رو کنارم دارم👪 گرچه دیگه امسال کسی روز دخترو به من تبریک نمیگه همش به شما تبریک میگن

من عاااااشقانه دوستت دارم و قدر تک تک لحضات با تو بودن رو میدونم و دوست دارم😚

امروز برای اولین بار به ناخن های ناااز دخترم توی 95/5/14 روز دختر لااااااک زدم💅💅💅💅                                                                                          

و اما.......

              کادوی روز دختر.......

                                              یه النگو طلا.........

از طرف من و باباحامد برای آرشیدا یکی یدونم..........

 

و یه تیشرت شلوار هم از طرف مامان جون و باباجون                 

 امروز دیدم دخترم دومین دندونش دراومده کلی خوشحال شدم و ذوق کردم و بعد زنگ زدم به باباحامد و بهش این خبر خوش رو دادم و اونم کلی خوشحال شد و تبریک گفت😆

دندون بالا سمت راست😊

دومین مرواریدت مبارک باشه خانوم خوشگل منماچ             

 

پسندها (7)

نظرات (3)

محجوب بانو
13 مرداد 95 17:58
ووووووووی عزیزم شوید هاش چقدر بلند و نازززز شده شوید های دخمل من هنوز قابل بستن نیست روزت هم مبارک باشه آرشیدا خانوم میگم خواهر آرشیدا که دندون درآورد اذیت هم شد؟؟؟ فاطمه زهرا خیلی خیلی خیلی داره اذیت میشه هنوز هم خبری از دندونش نیست و بیرون نزده
مامان آرشیدا
پاسخ
سلامت باشین خاله جونی. روز دختر بر فاطمه زهرا سادات هم مبارک باشه. دختر من چند روز قبلش بی تابی میکرد ولی اصلا نمیدونستم به خاطر دندون دراوردنشه بعدش که دندونش دراوند فهمیدم
نسیم خانومـــ♡
14 مرداد 95 23:17
امیدوارم مثل حنا با مسولیت مثه کزت صبور مثه ممول مهربون مثه جودی شاد و سر زنده و مثل سیندرلا خوشبخت باشی دختر خانوم! روزت مبااااااااااااااااارک
مامان آرشیدا
پاسخ
مرسی عزیزم روز دختر بر شما هم مبارک باشه خانومی
مامانی گیتا جون
17 مرداد 95 9:42
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان روزت مبارک دخملی
مامان آرشیدا
پاسخ
ممنون مامانی گیتا جون. روز دختر بر گیتا جون هم مبارک باشه