آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آرشیدا بهترین هدیه خدا

😍آرشیدای من دندون در آورد😍

1395/4/11 4:43
نویسنده : مامان آرشیدا
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم بالاخره دندون دراوردی و دل ما رو شاد کردی 😉

من و بابا هر روز به لثه های نازت دست میکشیدیم اما از دندون خبری نبود، سه شنبه 8 تیر ماه نزدیک اذان مغرب بود به لثه های عسلیت دست کشیدم و دیدم یه تیزی خورد به دستم😀😀😀 وای انگار دنیا رو به من دادن انقد ذوق کردم که نگو... فوری گوشی رو برداشتم و به بابا حامد گفتم یه خبر خوش بهم گفت: آرشیدا داره راه میره؟!؟! منم گفتم نه دندووووووون در آورده😁😁😁😁 پشت تلفن انقد خوشحال شد..... بعدش زنگ زدم به مامان جون و بهش گفتم خیلی خوشحال شد بعدشم زنگ زدم به باباجون با اینکه دم افطار بود و میدونستم که خیلی سرش شلوغه اما زنگ زدم مژده دندون آرشیدا گلی رو دادم و خیلی خوشحال شد و تبریک گفت 😘البته هنوز فقط وقتی دست میکشیم تیزیش حس میشه هنوز خیلی مشخص نیست اما همونشم منو از خوشحالی تا ابرا برد. دندون پایین سمت راست اولین مروارید آرشیدا گلی من😊😊😊

انشالله همیشه دندونات مثل مروارید سفید و درخشان باشن. دخترکم همیشه مواظب مرواردات باش و مسواک بزن... انشالله که مبارکت باشه دندون خوشگلت، انشاالله دنیا همیشه به کامت باشه ... دخترکم اینو بدون که همیشه عاشقتم و از ته دلم دوستت دارم😘

این پیرهن و شلوارک لی  هدیه باباحامد برای دندون در آوردن آرشیداگلی

پسندها (7)

نظرات (5)

محجوب بانو
12 تیر 95 1:16
سلام خواهر جونم تبریک میگم انشالله به سلامتی دخمل منم دندون نداره
مامان آرشیدا
پاسخ
خیلی ممنون. سلامت باشی. انشالله دخمل گل شمام به زودی دندون درمیاره
مریم
12 تیر 95 17:38
خیلی ممنون که به من سر زدی انشاالله دخترتون دندون در میاره
مامان آیسل
15 تیر 95 10:15
مبارک باشه
مامان آرشیدا
پاسخ
سلامت باشین
دختر زمستونی
17 تیر 95 13:08
مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــ مبارکـــــــــــــــــــــــــــ مبارکــــــــــــــــــــ
معصومه باروئی
31 مرداد 95 13:35
فسقلی چه تیپ هایی هم زده