آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه سن داره

آرشیدا بهترین هدیه خدا

شرح حال این روزها

1395/4/2 23:58
نویسنده : مامان آرشیدا
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبرکم دخترکم همه ی وجودم. خداروشکر دیگه دختر آرومی شدی شبها تا صبح میخوابی و در طول روز هم بعضی وقتها میخوابی.

دوتا از عکس هات رو شاسی کردیم و زدیم به دیوار. الهی که من فدات شم دخترک خوشگلم، قاب عکس تو بهتر و زیباتر از هزاران تابلوهای نفیس هست.

چند روزی هست که خوشگل خانوم من از مبل میگیره و بلند میشه و رو زانوهاش میاسته. 

راستی زنعمو نفیسه هم دوقلو تو راهی داره انشالله که بسلامتی به دنیا بیان. دوقلو هاش دوتا دختر نازن😚😚😚 انشاالله باهم همبازی های خوبی بشین.

هر وقت میریم خونه مامان جون شما هرچی بخوای مامان جون دراختیارت قرار میده تا خرابش کنی😆😆😆 همیشه میری سراغ گوشی تلفنشون و سعی میکنی که بشکونیش🙆

وقتایی که میریم خونه مامان جون، تا مامان جونتو از دور میبینی جیغ میکشی و هر وقت هم که بغلش میری دیگه از بغل مامان جون بغل هیچکی نمیری حتی من😣😣😣 منم خیلی حسودیم میشه😦😦😦 انقد بغل مامان جونت میمونی تا که خوابت میاد من میام شمارو بگیرم تا شیرت بدم که بخوابی من میزنی و روتو برمیگردونی و خودت محکم میچسبونی به مامان جون😡 بعد من شمارو هرطور که شده بغل میکنم و شما جیغ میزنی و گریه میکنی تا مامان جون میاد و بغلت میکنه و ساکت میشی و وقتی بغل مامان جون میری از پشت سر به من یه جوری نگاه میکنی که انگار داری میگی دلت بسوزههههه دیدی آخرشم رفتم بغل مامان جوووونم😛😛😛😛😛 یعنی فقط یه زبون درآوردنت کمه...منم که از تعجب اینکه وقتی مامان جونتو میبینی حتی واسه شیرخوردن هم بغل من نمیای این شکلی میشم😲😲😲😲😲

آرشیدا در حال سبزی پاک کردن

پسندها (12)

نظرات (6)

طراحي وبسايت
3 تیر 95 0:03
خيلي خوب و جالب بود ممنون بابت مطالبتون
محجوب بانو
3 تیر 95 0:46
سلام خواهر خوبمممممممم ووووووووووی چه عسک های نازیییی ماشالله ماشالله میگم چرا براش واکر کودک نمیخری؟؟خواهر حالا که میتونه با کمک مبل بایسته ،واکر خیلی میتونه بهش کمک کنه ما هم برا فاطمه زهرا سادات خریدیم خیلی نازززززهبیشتر خودم با واکر بازی میکنم تا دخملی
مژگان
3 تیر 95 4:18
به وبم سر بزنین مامان آرشیدا
مژگان
4 تیر 95 4:43
مرسی مامان آرشیدا لینک شدین مامان آرشیدا
مامان آرشیدا
پاسخ
ممنون مژگان جان شما هم لینک شدین
مـامـان مَسی آیـنده ♥
5 تیر 95 16:23
اجی ممنون که همیشه پیشم میای
مامان آرشیدا
پاسخ
خواهش میکنم گلم
❣ فاطمه ❣
6 تیر 95 6:02
ای جااااااان خدا حفظش کنه انشاء ا... زیر سایه ی پدر مادر بزرگ شه
مامان آرشیدا
پاسخ
ممنون عزیزم، سلامت باشی