آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

آرشیدا بهترین هدیه خدا

❤گریه های آرشیدا برای رفتن به دردر❤

1395/3/26 14:19
نویسنده : مامان آرشیدا
195 بازدید
اشتراک گذاری

آرشیدا گلی خیلی ددری شده هر وقت که میبینه یکی داره حاضر میشه میدونه که میخواد بره بیرون و آرشیدا شروع میکنه به دست و پا زدن که بغلش کنم و ببرنش ددر😞

دیروز صبح که بابایی میخواست بره سرکار، آرشیدا کلی ذوق کرد و باباش هم بغلش کرد اما وقتی که من میخواستم آرشیدا رو از بغل باباش بگیرم بغل من نمیومد و خودشو محکم به باباش میچسبوند 😉 تا اینکه بالاخره بابایی به من گفت حاضر شو بریم بیرون یه دور بزنیم😎 منم سریع حاضر شدم و رفتیم بیرون و یه گوشواره حلقه ای کوچولو هم برای آرشیدا گرفتیم. الهی که مبارکت باشه دخترکم😙 گوشواره های پروانه ایتو گوشت کردیم و دیدیم برات بزرگه بخاطر همین یکی دیگه برات گرفتیم تا فعلا اونو بندازی و بزرگتر که شدی گوشواره پروانه ایتو میندازیم تو گوشت.                                                      

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ظروف چيني
26 خرداد 95 14:27
خيلي جالب و خوب بود مطالب بسيار مفيدي داريد در سايت
محجوب بانو
31 خرداد 95 17:06
وووی مبارکش باشه عزیزم انشالله به سلامتی و دل خووووش فاطمه زهرادهم دردری هستتتت