آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه سن داره

آرشیدا بهترین هدیه خدا

دختر هشت ماهه من👩❤💋

1395/3/21 14:22
نویسنده : مامان آرشیدا
241 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آرشیدای من هشت ماه و پنج روزشه دیروز دو قدم چهاردست و پا رفت با ترس و لرز و امروز هم دوباره داشت تمرین میکرد😉😉😉

دیروز تو شیشه شیر آرشیدا گلی آب ریختم و در کمال ناباوری دیدم داره میخوره و خوشش اومده آخه قبل از این از شیشه شیر بدش میومد از دیروز دیگه هروقت که تشنش میشه شیشه شیرو برمیداره و آب میخوره و خودش هم کلی از این کارش ذوق میکنه😊😊😊

آرشیدای من وقتی که یه روزش بود از نگاه کردن و بوییدنش سیر نمیشدم حس میکردم بچه یه روزه خیلی شیرینه چند روز که گذشت میگفتم نوزاد زیر چهل روز خیلی شیرینه سه ماهش که شد میگفتم بچه سه ماهه شیرین ترین موقعشه چهار ماهه که شد گفتم بچه چهار ماهه خیلی شیرینه شیش ماهه که شد گفتم بچه شیش ماهه از موقع های دیگش شیرین تره و الان که دخترم هشت ماهشه باید اعتراف کنم که بچه تو هشت ماه خیلی شیرین میشه خیلی، واقعا اوج شیرینی بچه تو هشت ماهه و به بعد، اصلا آرشیدای من هر روز شیرین تر از روز قبله ماشاالله. الهی که من به فدای دردونه دخترم بشم😙😙😙

 

 راستی آرشیدای من دست زدن هم یاد گرفتهعینک

پسندها (1)

نظرات (2)

محجوب بانو
24 خرداد 95 3:09
سلام خواهر عزیزم خیلی ممنون بابت رمز یعنیااااا صد در صد حرفتووود قبول دارممممم انشالله همیشه سلامت باشید
مامان آرشیدا
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم. مرسی خواهری
♡ نسیم خانوم ♡
27 خرداد 95 21:31
سلام چقدر زود آرشیدا کوچولوی 5 ماهه شد 8 ماهه... دخمل گلی رو ببوس