آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه سن داره

آرشیدا بهترین هدیه خدا

شیطونک😜

1395/2/30 3:14
نویسنده : مامان آرشیدا
291 بازدید
اشتراک گذاری

الان ساعت سه نصف شب خانومی ولی تو هنوز نخوابیدی خونه مامان جون هستیم. همه خوابیدن و من و شما بیدار بودیم و شما انقد جیغ زدی که همه رو از خواب بیدار کردی و چایی خوردیم و مامان جون کلی باهات بازی کرد و بعدش شما لامپ سیار رو دیدی و خواستی مامان جون هم که شما هرچی بخوای در اختیارت قرار میده.

ارشیدا

 

راستی نازگلم مامان جون حس ششم داره و همه چیزو حدس میزنه امروز گفتش که آرشیدارو وقتی که عروس شده دارم تجسم میکنم گفت که خیلی عروس خوشگلیه بعدش ازش پرسیدم آرشیدا قدبلند میشه؟ و گفتن آره اما یکم کوتاه تر از تو(یعنی من) اما من فک میکنم که شما یا همقد من میشی یا یه سانت بلندتر. حالا ببینیم کی درست حدس میزنه. قد منم 170 هست. انشاالله همیشه سالم و تندرست باشی و همیشه به خواسته های قلبیت برسی و هیچ آرزویی به دلت نمونه. دوستت دارم یکی یدونم

خیلی شیطونی همش عینکمو از صورتم میکشی و باهاش بازی میکنی آخرش هم زدی عینکمو شکوندی. یه وقت عذاب وجدان نگیریا خودت نشکوندی از چشمم برداشتی و داشتی باهاش بازی میکردی و بعدش زیر دست وپا موند و شکست. فدای سرت نفسم همه ی هستیم فدات گل نازم

پسندها (3)

نظرات (1)

آیدا
9 تیر 95 18:24
خیلی نازه خدا حفظش کنه