آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه سن داره

آرشیدا بهترین هدیه خدا

آرشیدای من 7 ماهه شد

1395/2/19 23:49
نویسنده : مامان آرشیدا
412 بازدید
اشتراک گذاری

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

 

 

Liner-Motharek_shabhayetanhayi.ir (1)

 

 

عزیزم ، روز تولد تو ، روز تولد تمام شادی های عالم است

و امروز ماهگرد  شاد شدن من به خاطر وجود دوباره توست

 

قلبدردانه ام هفت ماهه شدنت مبارکقلب

آرشیدا

آرشیدا

آرشیدا

ارشیدا

ارشیدا

ارشیدا

ارشیدا

ارشیدا

ارشیدا

پسندها (5)

نظرات (4)

محجوب بانو
20 اردیبهشت 95 6:04
سلام عزیزم ممنون از حضورت توی وبمممم دخمل نازی داری واقعا مثل همون لباس داره عزیزم انشالله به سلامتی
مامان آرشیدا
پاسخ
سلام گلم منم ازت ممنونم که به وبم سر زدی. سلامت باشین دخمل شمام خیلی نازه ماشاالله
محجوب بانو
20 اردیبهشت 95 19:31
آرایشش کردی خواهر وااای چرااا نکنه نرم .افزاره
مامان آرشیدا
پاسخ
نرم افزاره عزیزم. همون نرم افزاری رو شما خودتون معرفی کرده بودین رو نصب کردم.(fotoros) این برنامه رو هم داشت. همین امروز هم نصب کردم و خیلی برام حالب بود
محجوب بانو
21 اردیبهشت 95 17:52
واقعا تو همون نرم افزار بود کجاش بود؟؟؟ برم نرم افزاره رو ادب کنم چه چیز باحالی داشته رو نمیکرده بی شخصیت بله عزیزم. فقط من اندروید این برنامه رو نصبیدم یعنی رو گوشی نه کامپیوتر، قسمت fun makeup
♡ نسیم جون ♡
22 اردیبهشت 95 18:22
الهی قربونش بشم چه خوشمل شده
مامان آرشیدا
پاسخ
مرسی گلم