آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

آرشیدا بهترین هدیه خدا

آرشیدا جونم 21 ماهه شد

0/0/16 6:3
نویسنده : مامان آرشیدا
139 بازدید
اشتراک گذاری

جانانم 21 ماهه شدنت مبارکهوراقلب

 

آرشید شایگان

 

آرشیدا

 

آرشیدا

 

آرشیدا

 

 

 

عکس های بالا مربوط به روستای فردو هست.

 

آرشیدا شدیدا عاشق لاک هستی و همش ازم لاک میخوای ولی چون برات مضره تصمیم گرفتم دیگه لاک ها رو از جلو چشمت پنهان کنم.

پروسه از پوشک گرفتن....

تقریبا 2 ماه پیش سعی کردم از پوشک جدا کنم ولی نشدگریه مرتب میبردمت دستشویی ولی اونجا جیش نمیکردی و میومدی تو خونه...خطا بعد یه مدت  دیگه ناامید شدم و دوباره پوشک کردم...

تا اینکه 28 تیر دوره سعی خودمو کردم و تو خونه پوشک نمیکردمت و مرتب میبردمت دستشویی اوایلش خوب همکاری میکردی و جیش میکردی و منم تند تند میبردمت دستشویی تا 10 مرداد ادامه دادم و دیدم جیشتو نمیگی اصلا و دیگه وقتی هم که میبرمت دستشویی بداخلاقی میکنی و همکاری نمیکنی و بازم تصمیم گرفتم پوشکت کنم و یه ماه دیگه دوباره تلاش کنم

ما میتوانیمتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسیم خانووووم
23 تیر 96 10:40
ماشالله به دخترگلی خودمون
مامان آرشیدا
پاسخ
ممنون عزیزم