آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آرشیدا بهترین هدیه خدا

😍آرشیدا عسل 9 ماهه شد هووووورررررااااااا😍

1395/4/21 2:55
نویسنده : مامان آرشیدا
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک شیرینم

                                شوق زندگیم

                                                   آوای دلنشین زندگیم

شیرینی زندگیم

                       نازدونم، دردونم، عمرم، عشقم، نفسم، دخترم، خوشگلم، همه ی هستیم

 

9 ماهه شدنت مبااااااااررررررکککککککک

دخترم 9 ماهه شد خدایاااااا شکررررتتتتت

آرشیدا جووونم 9 ماه تو دلم بودی، تو دل من ثانیه به ثانیه رشد کردی و بزرگ شدی، 9 ماه توی دلم همدمم بودی و الآاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

9ماهه که کنارم هستی و شدی همدمم

تو بهترین و زیباترین هدیه خدایی

دخترکم عاشقانه دوستت دارم، دخترم از وقتی که تو هستی همه ی دنیام شدی، دلم میخواد همه ی دنیارو به پات بریزم همه هستیمو جونمو فدات کنم. آرشیدااا تو بهترینمی😘😘😘😘😘

 الفبا برای سخن گفتن نیست. برای نوشتن نام زیبای توست. پیش از تولد تو اعداد به صف ایستادند تا راز زادروز تو را بدانند. آرشیدا جان تو نیمه گمشده ما نبودی که با نیمه دیگر به جست و جویت برخیزیم، تو تمام گمشده ی ما بودی...روز شانزدهم مهر ماه سال یکهزار و سیصدو نودچهار خورشیدی ساعت 9:5 دقیقه صبح دنیا صدای گریه کودکی را به خود شنید که اکنون هستی بخش زندگی ما شده است. نامش را قلبآرشیداقلب نهادیم به معنی بانوی درخشان ایرانی.                                                    آرشیدای زیبای من 9 ماهه شدنت مبارک😙

 

 

 

 ادامه مطلببازنده

 

 

 

آرشیدای من بیشتر از یه ماهه که رقص یاد گرفته 😇 تو عروسی دخترعمم یاد گرفت😇😆 وقتایی که آهنگ میذاریم دخملی سریع دستاشو میاره بالا و تکون تکون میده😇 الهی که من فدای دختر قرطیم بشم😉

 

هر وقت که من گوشی میگرم دستم طلا خانوم به سرعت میاد سمت من و میخواد گوشی رو از من بگیره اگه ندم گریه میکنه😦 وقتی هم که میدم میبره سمت دهمش و میخوره😕 بعد منم بازی تام سخنگو رو براش میارم تا بلکه با اون بازی کنه و گوشی بخت برگشته منو نخوره😕 ولی دیدم نه فایده نداره دیر بجنبم گوشیم از دستم رفته و بخاطر همین از همسری خواستم که برای آرشیدا گلی تبلت اسباب بازی بگیره که فقط تام سخنگو داره و امشب همسری با دختر 9 ماه و 11 روزه من رفتن اسباب بازی فروشی که تبلت بگیرن و اونجا دختری چشمش یه عروسک بافتنی رو گرفته بود و همش نگاش میکرد که باباش اونو هم براش خریده. 

عروسک

خانوم طلا در حال گوجه میل فرموندن

پسندها (7)

نظرات (7)

❤ معصومه ❤
21 تیر 95 18:01
سلام وبلاگتون عالیه به منم سر بزنین بااااای
❤ معصومه ❤
21 تیر 95 18:03
لینکی لینکم کن
مامان آرشیدا
پاسخ
لینک شدین
مامان سما
23 تیر 95 2:02
عزیزدلم چقد بااحساس نوشتی... منم تبریک میگم ۹ ماهه شدن ارشیدا کوچولورو... ان شالله زنده و سرافراز باشه...
مامان آرشیدا
پاسخ
مرسی گلم سلامت باشی
مامان سما
23 تیر 95 2:03
عزیزدلم چقد با احساس نوشتی... ان شالاه ک همیشه همینجور کنار ارشیدا خوشحال باشین...هزار تا بوس ب ارشیدای خوشکل..
مامان آرشیدا
پاسخ
خیلی ممنون انشاالله پارسا کوچولو بیاد پیشت وهمیشه کنارت باشه
❤ معصومه ❤
24 تیر 95 14:10
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
نسیم خانومـــ
24 تیر 95 16:52
سلام دوستم داداشم،عشق زندگیم،اونی که براش وبلاگ ساختم در روز 21 تیر زمینی شد و قدمش رو روی چشم های ما گذاشت. ممنون میشم اگه مهمونم بشی...
مامان آرشیدا
پاسخ
به به مبااااارکه خانومی، خدا حفظش کنه
محجوب بانو
24 تیر 95 20:29
واااااااااااااااااااااااای خواهری جوووووووووووووووووونم چقدر زود دختر گلی 9 ماهه شدددددددددددددد عزیزم انشالله 120 ساله بشه دخمل منم یه چن وقتی دیگه 9 ماهه میشه