آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه سن داره

آرشیدا بهترین هدیه خدا

طلاهای خانوم طلا

1394/12/7 7:24
نویسنده : مامان آرشیدا
1,020 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم بالاخره پری روز موفق شدیم بریم برات طلا بخریم, دلیل اینکه تا الان نخریده بودیم این بود که:وقتی که باردار بودم تازه فهمیده بودم مسافر کوچولوم یه پرنسس نازه خواستیم بریم برات طلا بخریم اما اون موقع با خرید سیسمونی مشغول شدیم و هی امروز فردا کردیم تا اینکه من سنگین شدم دیگه باباتون اجازه نداد که باهاش به خرید برم پس گفتیم بعد از اینکه عزیزدلمون به دنیا اومد میریم براش طلا میخریم, میگفتیم وقتی که لالا کرد میذاریمش پیش مامانم و خودمون میریم براش طلا میخریم,اما ماشالا هرچی از شیطونیای شما بگم کم گفتم اصلا نمیخوابیدی یا خیلی کم میخوابیدی وقتی هم.که میخوابیدی دیگه من انقد خسته میشدم که بیهوش میشدم, اما خداروشکر چند روزی هست که دختر خوبی شدی منم که از فرصت استفاده کردمو شمارو گذاشتم پیش مامان جون و رفتیم برات طلا خریدیم. الهی که مبارکت باشه گل نازم

اینم از طلاهات امیدوارم که بپسندی گلم.آرشیدا

آرشیدا

دستبند.خانوم طلا, این دستبندو قراره من و بابایی تولد پنج ماهگیت بهت هدیه بدیم.

 

گوشواره های خانوم طلا

 

گردنبند خانوم طلا

 

این گردنبند و گوشواره رو هم انشاالله عیدی بهت میدیم. مبارکت باشه گل نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)